Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(23)
Forma i typ
Książki
(23)
Publikacje naukowe
(9)
Publikacje fachowe
(7)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje popularnonaukowe
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(13)
nieokreślona
(8)
dostępne
(2)
Placówka
Biblioteka Zdzieszowice Dorośli
(5)
Czytelnia Zdzieszowice
(18)
Autor
Albin Marek
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Baraniewicz-Kotasińska Sabina
(1)
Blikle Andrzej (1939- )
(1)
Cusumano Michael A (1954- )
(1)
Duda Jan (1954- )
(1)
Foltys Joachim
(1)
Gasparski Wojciech (1936-2022)
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gordon Tony
(1)
Hamrol Adam (1952- )
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kawszyn Roman
(1)
Kiyosaki Robert T
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Koładkiewicz Izabela
(1)
Kulińska Ewa
(1)
Kłos Monika (ekonomia)
(1)
Lechter Sharon L
(1)
Masłowski Dariusz
(1)
Mickle Tripp
(1)
Mikołajczak Paweł
(1)
Mężyk Anna
(1)
Oleszek Sylwester
(1)
Pluciak Krystian
(1)
Rogalski Michał
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Santarek Krzysztof‏
(1)
Scott David Meerman (1961- )
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Skowron Monika
(1)
Staszewska Jolanta
(1)
Szaran Adam
(1)
Weresa Marzenna Anna
(1)
Wilmanowicz Ewa
(1)
Wrycza-Bekier Joanna
(1)
Yoffie David B
(1)
Zamkowska Stanisława
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(17)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(23)
Kraj wydania
Polska
(23)
Język
polski
(23)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(5)
Menedżerowie
(4)
Przedsiębiorcy
(2)
Dorośli
(1)
Ekonomiści
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
Temat
Zarządzanie
(5)
Przedsiębiorstwo
(4)
Przedsiębiorcy
(3)
Psychologia biznesu
(3)
Rozwój zrównoważony
(3)
Sukces
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Handel elektroniczny
(2)
Kompetencje menedżerskie
(2)
Komunikacja elektroniczna
(2)
Komunikacja miejska
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Media społecznościowe
(2)
Menedżerowie
(2)
Outsourcing
(2)
Przywództwo
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Apple Inc
(1)
Autoprezentacja
(1)
Autorytet
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Biedactwo
(1)
Bogactwo
(1)
Cook, Timothy D. (1960- )
(1)
Cykl życia produktu
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
E-wizerunek
(1)
Etyka biznesu
(1)
Finansowanie
(1)
Gasparski, Wojciech (1936-2022)
(1)
Gates, Bill (1955- )
(1)
Grove, Andy (1936-2016)
(1)
Handel
(1)
Innowacje
(1)
Inteligentne miasta i wsie
(1)
Internet
(1)
Inżynieria jakości
(1)
Ive, Jonathan (1967- )
(1)
Jakość
(1)
Jakość produktu
(1)
Jobs, Steve (1955-2011)
(1)
Klastry (ekonomia)
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kultura
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing
(1)
Marketing wartości
(1)
Model biznesowy
(1)
Negocjacje biznesowe
(1)
Organizacje pozarządowe (NGO)
(1)
Polityka innowacyjna
(1)
Polityka miejska
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Produkcja
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorstwo informatyczne
(1)
Przemysł komputerowy
(1)
Public relations w internecie
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rozwój gospodarczy
(1)
Rynek handlowy
(1)
Samorząd miejski
(1)
Smartfon
(1)
Spotkania i imprezy biznesowe
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Sprzedaż
(1)
Sprzedaż zdalna
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Teoria organizacji
(1)
Wolontariat
(1)
Wpływ społeczny
(1)
Współzawodnictwo
(1)
Zarządzanie produktem
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-
(10)
1901-2000
(4)
1989-2000
(4)
1945-1989
(3)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Aarhus (Dania)
(1)
Korea Południowa
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
San Francisco (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Gatunek
Poradnik
(8)
Opracowanie
(7)
Materiały pomocnicze
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Podręcznik
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Monografia
(1)
Publicystyka
(1)
Raport z badań
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1115)
Psychologia
(736)
Socjologia i społeczeństwo
(345)
Religia i duchowość
(279)
Podróże i turystyka
(264)
Zarządzanie i marketing
(23)
Medycyna i zdrowie
(256)
Edukacja i pedagogika
(225)
Rozwój osobisty
(217)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(212)
Kultura i sztuka
(129)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(118)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(112)
Biologia
(106)
Geografia i nauki o Ziemi
(91)
Etnologia i antropologia kulturowa
(85)
Hobby i czas wolny
(66)
Kultura fizyczna i sport
(62)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(55)
Literaturoznawstwo
(49)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(47)
Kulinaria
(43)
Styl życia, moda i uroda
(38)
Filozofia i etyka
(37)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(27)
Architektura i budownictwo
(26)
Praca, kariera, pieniądze
(25)
Fizyka i astronomia
(24)
Nauka i badania
(21)
Ochrona środowiska
(19)
Archeologia
(15)
Dom i ogród
(15)
Językoznawstwo
(15)
Media i komunikacja społeczna
(15)
Transport i logistyka
(14)
Informatyka i technologie informacyjne
(13)
Inżynieria i technika
(12)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(7)
Chemia
(7)
Matematyka
(6)
Rolnictwo i leśnictwo
(3)
Poradnik
(2)
Religia
(2)
Styl życia, moda, uroda
(2)
Architektura
(1)
Informatyka
(1)
Przestępczość,kryminologia
(1)
Reportaż
(1)
Zwyczaje i obyczaje
(1)
23 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Droga do Sukcesu)
Bibliografia na stronach 220-223.
Książka dostarcza menedżerom i liderom zespołu praktycznych rad na temat zarządzania ludźmi i radzenia sobie z występującymi problemami. Przystępny opis uzupełniają liczne ćwiczenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Zdzieszowice
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Smart city : kto rządzi w inteligentnych miastach? / Sabina Baraniewicz-Kotasińska. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2023. - [2], 300, [1] strona : ilustracje, 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 284-[301].
W obliczu intensyfikacji problemów miejskich w XXI w. zarządzanie miastem staje się nie lada wyzwaniem. Rządzący szukają rozwiązań, dzięki którym ośrodki miejskie mogłyby stać się bardziej odporne, zrównoważone i inteligentne. W prezentowanej książce SMART CITY. Kto rządzi w inteligentnych miastach? Autorka rozprawia się z fenomenem koncepcji inteligentnego miasta, która na tym polu zainteresowała współczesne samorządy na całym świecie. W swojej książce Autorka zastanawia się przede wszystkim nad tym, jak pod wpływem nowoczesnych koncepcji rządzenia i zarządzania miastem zmieniają się relacje władzy pomiędzy „rządzącymi” a „rządzonymi”. W istocie, w smart city pojawiają się nowi gracze, którzy w znaczący sposób przeobrażają dotychczas nam znaną geometrię stosunków władzy. Autorka stawia więc niezwykle istotne pytanie: kto rządzi w inteligentnych miastach? W efekcie przeprowadzonych badań w inteligentnych miastach USA i Danii w książce zestawiono ze sobą dwa różne modele rządzenia i zarządzania dzisiejszymi inteligentnymi miastami: model technokratyczny, oparty na współpracy z biznesem i na implementacji zaawansowanych technologii informacyjno-komunikacyjnych, ; oraz model partycypacyjny, uwzględniający udział mieszkańców w procesach rządzenia i zarządzania miastem. W książce SMART CITY. Kto rządzi w inteligentnych miastach? Czytelnik będzie mógł znaleźć odpowiedź na następujące przykładowe zagadnienia: jak kształtowała się ewolucja miasta do miasta inteligentnego? ; jak wyglądają relacje między technologią a polityką w kontekście smart city? ; na czym polega zarządzanie inteligentnym miastem w oparciu o sześć smart komponentów? ; jak kształtują się relacje władzy w technokratycznych miastach inteligentnych a jak w partycypacyjnych? ; jak zmieniają się role i zadania poszczególnych aktorów polityki miejskiej w inteligentnych miastach? ; jakie wyzwania polityczne, techniczne, ekonomiczne i społeczne rodzi koncepcja smart city? Książkę SMART CITY. Kto rządzi w inteligentnych miastach? kierujemy przede wszystkim do: samorządów, władz miast, departamentów zw. z innowacjami, spółek współpracujących z samorządem ; organizacji działających na rzecz polityki miejskiej ; planistów, inżynierów, analityków, biznesu, biur consultingowych ; analityków danych, informatyków, ale również do: ; studentów politologii, zarządzania, architektury, urbanistyki etc.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Zdzieszowice
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 711::351/354:077 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Doktryna jakości : Rzecz o turkusowej samoorganizacji / Andrzej Jacek Blikle. - Wydanie 3, Turkusowe. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2022. - 624 strony, [2] strony tablic kolorowych : ilustracje, rysunki, tabelki, wykresy ; 24 cm.
(Onepress Exclusive)
Bibliografia na stronach [599]-602.
Doktryna jakości Andrzeja J. Bliklego to projekt rozpisany na lata. Autor, profesor matematyki i dyplomowany mistrz cukierniczy, przez dwie dekady kierował firmą, której nazwę zna chyba każdy Polak. Równocześnie pracował nad swoim opus magnum. Wciąż nad nim pracuje. Książka ta bowiem zmienia się zgodnie z tym, jaką ścieżką podąża myślenie o zarządzaniu jakością nie tylko w naszym kraju, ale przede wszystkim na świecie. Andrzej J. Blikle wychodzi z założenia, że nie może być mowy o skutecznym zarządzaniu bez położenia nacisku na jakość produktu i usługi, jakie się proponuje klientowi. Co więcej, nie ma mowy o wysokiej jakości bez dobrych, równorzędnych relacji w pracy. Stąd w kolejnym wydaniu swojej książki tak silny nacisk kładzie na zarządzanie turkusowe, czyli swego rodzaju partnerską demokrację - wolność, zaufanie, partnerstwo i współpracę wewnątrz organizacji. Połączenie doświadczeń praktycznych z wiedzą teoretyczną dało rezultat, który może satysfakcjonować zarówno praktyków, jak i teoretyków, a także wszystkich, którzy chcą poznać tajniki skutecznego, efektywnego zarządzania przedsiębiorstwem czy też pogłębiać wiedzę na ten temat. Autor w atrakcyjnej, przystępnej formie narracyjnej kompleksowo przedstawia zawiłości zarządzania przedsiębiorstwem, wskazując na źródła sukcesu, ale i na przyczyny, podłoże porażek. Przedstawia przy tym te kwestie w ujęciu interdyscyplinarnym, co sprzyja wnikliwości wywodów i pogłębionym refleksjom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Zdzieszowice
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Zdzieszowice Dorośli
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 159.92 [Psychologia biznesu]
Książka
W koszyku
Zarządzanie i inżynieria jakości : ze spojrzeniem w rzeczywistość 4.0 / Adam Hamrol. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2023. - 368 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Dla pracowników naukowych zajmujących się problematyką jakości, inżynierów i studentów studiów technicznych i ekonomicznych.
Bibliografie, netografie przy rozdziałach. Indeks.
Zmiany, jakie niesie trwająca rewolucja przemysłowa, określana jako Industry 4.0, wymagają zdefiniowania na nowo zakresu wiedzy oraz umiejętności potrzebnych do planowania, zapewnienia, sterowania oraz doskonalenia jakości. Uzasadnienie nowego podejścia do zarządzania oraz inżynierii jakości wynika także z zagrożeń związanych z niezrównoważonym rozwojem społecznym i gospodarczym, w tym zmianami klimatu. Stosowanie dominującego do dzisiaj paradygmatu projektowania produktów podhasłem "orientacja na klienta", nastawionego przede wszystkim na spełnianie oczekiwań oraz wymagań konsumentów, ma w powstaniu tych zagrożeń istotny udział. Wielowątkowość książki ma swoje odbicie w jej układzie. Książka jest zbiorem wzajemnie dopełniających się części, ułożonych w kolejności wpisującej się w cykl powstawania i życia produktu (projektowanie, wykonanie, dystrybucja, użytkowanie oraz likwidacja) oraz w funkcje zarządzania jakością (planowanie, zapewnianie, sterowanie z kontrolą jakości oraz doskonalenie).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Zdzieszowice
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
„Nie da się sprzedawać́ zdalnie”. Tak mówili niektórzy nasi przyjaciele handlowcy, którzy przyzwyczajeni do odwiedzin i bycia u klienta stacjonarnie, w marcu 2020 roku weszli w nową rzeczywistość. „A już pozyskać nowego klienta, to jest prawie niemożliwe”. Rynek sprzedaży ciągle ewoluuje. Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje klientów, jak również narzędzia sprzedaży. W dzisiejszym zmiennym otoczeniu najskuteczniejsi będą ci, którzy potrafią dostosować się do różnych form kontaktu z klientem. Lecz do tego potrzebne będą nowe umiejętności i realne narzędzia. Roman Kawszyn oraz Adam Szaran przez ostatnie półtora roku wypracowali system sprzedaży zdalnej, który działa. Zrobili to we współpracy z najlepszymi handlowcami z zaprzyjaźnionych firm, po to, by jednocześnie go testować i udoskonalać. Jedna z tych firm osiągnęła najlepszy wynik finansowy w Polsce (handlowcy byli na początku przekonani, że w ich branży i z ich klientem zdalnie sprzedawać się nie da), inni zwiększyli swoje obroty o kilkadziesiąt, jeszcze inni o kilkanaście procent. Po zebraniu feedbacku, dowodów słuszności oraz analizie rynkowych case studies jako pierwsi w Polsce wprowadzili ten system na rynek pod postacią „Distance Seller” – kursu sprzedaży zdalnej dla handlowców. Dziś całą tę wiedzę, konkretne techniki, schematy i metody pozwalające na pozyskanie i obsługę klienta „na odległość” zawarli w książce „Techniki sprzedaży zdalnej”. Czego można się spodziewać po ich książce? Zdobycia umiejętności związanych ze zdalną sprzedażą i obsługą klienta. Ta książka jest dla ciebie, jeśli do tej pory byłeś handlowcem, przedstawicielem, reprezentantem, doradcą handlowym, który zwykle był u klienta stacjonarnie, spotykaliście się face to face, a teraz musisz pracować w trybie home office. Sprawdzi się również wtedy, kiedy pracowałeś już zdalnie, ale chcesz zwiększyć swoje kompetencje i poznać więcej narzędzi oraz technik obsługi klienta i sprzedaży. Autorzy przedstawiają w niej schematy, algorytmy i techniki, które pasują do dwóch typów sytuacji: ● tych, w których powinieneś cały czas budować silną bazę klientów i pozyskiwać nowych poprzez telefon, maile, portale społecznościowe. Nazywają to budowaniem muru klientów. Podpowiadają, jak poprzez odpowiednie działania zdobywać nowych klientów, jak poprowadzić pierwszą rozmowę i wciągać ich coraz dalej w proces sprzedażowy i jak go sfinalizować. ● tych, w których musisz zadbać o istniejącą już bazę klientów. Podpowiadają, jak sprawiać, aby mimo odległości klient czuł się zadbany. Jak reagować w sytuacjach kryzysowych w relacjach pomiędzy tobą a klientem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Zdzieszowice
Brak informacji o dostępności: sygn. 339.3:004.738.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Bogaty ojciec, biedny ojciec czyli czego bogaci uczą swoje dzieci na temat pieniędzy i o czym nie wiedzą biedni i średnia klasa?" Dowiedz się, jak sprawić, aby pieniądze pracowały dla Ciebie i dlaczego nie musisz mieć bardzo wysokiej pensji, aby stać się zamożnym. Książka, która wstrząsnęła światem finansów. [źródło opisu: Instytut Praktycznej Edukacji, 2007]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Zdzieszowice Dorośli
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 159.92 [Psychologia biznesu]
Książka
W koszyku
Outsourcing w polskich przedsiębiorstwach / Monika Kłos. - Wydanie III. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 216 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Książka ta stanowi przewodnik po outsourcingu. To weryfikacja outsourcingu i jego uwarunkowań. Pokazuje, że dziś - w dobie rozwoju nowoczesnych technologii - jest on instrumentem strategicznym dla wielu przedsiębiorstw. Pierwszą część książki stanowi przedstawienie koncepcji outsourcingu w kontekście zarządzania strategicznego. Celem tej części jest szczegółowe zaprezentowanie istoty koncepcji, począwszy od definicji, poprzez rodzaje, wady, zalety, korzyści i zagrożenia, etapy projektu oraz warunki˙ umowy outsourcingowej. Rola outsourcingu w realizacji celów i strategii przedsiębiorstwa to motyw przewodni teraźniejszego postrzegania tej metody. Stąd autorka określiła jego strategiczny kontekst na tle kluczowych kompetencji przedsiębiorstwa, łańcucha wartości, analizy strategicznej oraz różnych form współpracy przedsiębiorstw, które zyskały na znaczeniu w ostatnim czasie. Drugą część książki stanowią wyniki badań własnych autorki - przeprowadzonych na 322 polskich przedsiębiorstwach - dotyczące skali analizowane­go zjawiska, przyczyn decyzji outsourcingowych i ich wpływu na funkcjonowanie badanych przedsiębiorstw, a także wad outsourcingu, jako przyczyn jego niepowodzenia. Zidentyfikowano czynniki determinujące stosowanie outsourcingu, z podziałem ich na wewnętrzne i zewnętrzne. Jest to opis obszernego badania dotyczącego outsourcingu, nie spotkany do tej pory na polskim rynku wydawniczym. Autorka głęboko wkracza we wnętrze przedsiębiorstwa. Pokazuje błędy popełniane przez polskie przedsiębiorstwa, wskazuje jednocześnie bariery i sposoby ich pokonywania. Wykazuje także przy­kłady nieumiejętności posługiwania się strategią oraz˙ niewłaściwe przykłady zarządzania projektem. Dodatkowo, szczegółowa analiza zakresu stoso­wania, czyli obszarów stosowania outsourcingu z podziałem na poszczególne funkcje podstawowe i uboczne (według łańcucha wartości) jest˙ cennym walorem książki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Zdzieszowice
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.591.43 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy pracach. Indeks.
Poruszana w publikacji problematyka, łącząca przedsiębiorczość ze sferą etyki i odpowiedzialności, powoduje, że może ona stanowić inspirację nie tylko dla badaczy poszukujących nowych wyzwań badawczych, ale może być przydatna dla przedsiębiorców w sferze identyfikacji wyzwań z jakimi współczesny przedsiębiorca musi się mierzyć. Do nich należy odpowiedź na nową instytucję etycznego i zrównoważonego ładu korporacyjnego, potrzebę formalizacji standardów etycznych, jak też podjęcie działań ukierunkowanych na zapewnienie zrównoważonego rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Zdzieszowice
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych.
Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu 5.0 są także technologie nowej generacji, tak zwane Next Tech, które mają pomóc marketerom w stworzeniu, zakomunikowaniu, dostarczeniu i uatrakcyjnieniu wartości oferowanej na każdym etapie ścieżki zakupowej klienta. Autorzy przyglądają się przykładom zastosowania nowoczesnych rozwiązań technologicznych w różnych firmach, jednocześnie pokazują jak samodzielnie zaprojektować strategię wykorzystującą technologię odpowiednią dla różnych celów marketingowych.
Książka składa się z trzech części. Pierwsza z nich to analiza zmian pokoleniowych i tego, jak wpłynęły na zachowanie konsumenckie. Autorzy zastanawiają się, w jaki sposób pokonać podziały społeczne, wynikające chociażby z nierówności ekonomicznej oraz sporów politycznych, aby móc dotrzeć do całego rynku. Część druga zajmuje się nowymi kierunkami strategicznymi obranymi przez firmy na całym świecie, a także wyjaśnia, jak podejść do nowych modeli biznesowych, które stały się charakterystyczne dla współczesnego otoczenia biznesowego. Wreszcie część trzecia zagłębia się w realia szybko rozwijającej się technologii w kontekście sztucznej inteligencji, wszechobecnych czujników, rzeczywistości rozszerzonej i wirtualnej, a także Internetu rzeczy oraz Blockchain.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Zdzieszowice
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie bezpieczeństwem miejskiej komunikacji zbiorowej / Ewa Kulińska, Dariusz Masłowski. - Warszawa : Difin, 2020. - 290 stron : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 276-290.
W monografii przedstawiono metody, narzędzia kontroli i sterowania bezpieczeństwem pojazdów miejskiej komunikacji zbiorowej. Oprócz podstawowych informacji dotyczących logistyki miejskiej i telematyki autorzy zamieścili szczegółowe analizy miasta odnoszące się do przejazdów autobusów po mieście. Książka adresowana jest do szerokiego grona odbiorców, zarówno dla pracowników naukowych, jak i menedżerów średniego i wysokiego szczebla oraz praktyków zarządzających ruchem pojazdów miejskiej komunikacji zbiorowej. [wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Zdzieszowice
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 656.34-049.5
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Zdzieszowice
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 656(100)
Książka
W koszyku
Bibliografia, filmografia na stronach [491]-492.
Steve Jobs zmarł w 2011 roku. Wielu twierdziło, że bez niego Apple czeka szybki upadek. W 2018 roku Apple, jako pierwsza amerykańska firma, zostało wycenione na bilion dolarów. Wystarczyło siedem lat, żeby osierocona firma wdarła się na szczyt. Ale za jaką cenę? Po śmierci Steve’a Jobsa za sterami Apple stanęli Tim Cook i Jony Ive. Cook, który przyczynił się do uratowania firmy przed bankructwem, objął funkcję CEO. Jony Ive, którego wielu uważa za duchowego spadkobiercę Jobsa, został głównym projektantem. Tak rozpoczyna się porywająca opowieść o walce o władzę, która rozgorzała w Apple po śmierci założyciela firmy. Tripp Mickle odsłania kulisy wielkiego biznesu, relacjonuje dworskie intrygi, pałacowe przewroty i zmagania z bezlitosną konkurencją. Głównymi bohaterami korporacyjnego dramatu są namaszczeni przez Jobsa Cook i Ive. W zaledwie siedem lat osierocona firma wdarła się na szczyt. Za jaką cenę?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Zdzieszowice Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111(73)-92 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla praktyków zaangażowanych w działalność organizacji pozarządowych, a także wykładowców i studentów uczelni ekonomicznych.
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
Monografia stanowi odpowiedź na szereg współczesnych dylematów związanych z działalnością organizacji pozarządowych we współczesnych realiach trzeciego sektora, wskazując jednocześnie kierunki ich rozwoju w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Zdzieszowice
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 061.2(438) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Księga dobrych praktyk najlepiej zorganizowanych polskich firm / Krystian Pluciak. - Wydanie pierwsze. - Wrocław : Fijorr Publishing : [Fundacja Biały Bizon], 2020. - 382, [1] strona, [2] karty tablic złożone : ilustracje, portrety ; 24 cm.
Zajrzyj do głowy przedstawicieli polskiego biznesu z najwyższej półki. Poznaj dobre praktyki polskich przedsiębiorców, którym udało się stworzyć wyjątkowe firmy – wyjątkowe nie tylko w oczach ich właścicieli, lecz także w oczach ich pracowników, kontrahentów oraz klientów. Przeczytaj wywiady z ludźmi, którzy odnieśli sukces w sektorze prywatnym i zgodzili się podzielić swoimi doświadczeniami oraz przemyśleniami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Zdzieszowice
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.73 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla studentów kierunku zarządzanie i inżynieria produkcji, mechaniki i budowy maszyn, doktorantów, a także praktyków z przedsiębiorstw pracujących w działach przygotowania produkcji (konstrukcyjnych i technologicznych).
Bibliografia, netografia na stronach 282-297. Indeks.
W książce w sposób kompleksowy, a zarazem syntetyczny przedstawiono zagadnienia oraz narzędzia wspomagające zarządzanie całym cyklem życia produktu: od koncepcji, poprzez projektowanie konstrukcji i technologii, produkcję, eksploatację, aż do wycofania produktu z eksploatacji, recykling i w końcu utylizację. Współczesne systemy zarządzania cyklem życia produktu (Product Lifecycle Management, PLM) są przykładem zastosowań wielu technologii Przemysłu 4.0, w tym AI, VR/AR, modelowania, symulacji i innych, które w radykalny sposób zmieniają sposób pracy inżynierów, sprzyjają poprawie jakości prac projektowych i skracaniu czasu wprowadzania nowych wyrobów na rynek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Zdzieszowice
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Zdzieszowice
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Została napisana z myślą o praktykach związanych z branżą handlu internetowego. Jest również cennym źródłem wiedzy dla studentów kierunków ekonomii, zarządzania, marketingu i handlu elektronicznego. Książkę rekomenduję wszystkim zajmującym się budowaniem i rozwojem handlu elektronicznego, w szczególności właścicielom sklepów i platform handlowych online, przedsiębiorcom skoncentrowanym na biznesie online, studentom i wszystkim, których interesują elementy budowania dynamicznych modeli e-commerce. Jacek Kotarbiński
Bibliografia, netografia na stronach 147-149.
Książka jest pierwszą na rynku publikacją z zakresu e-commerce uwzględniającą polską specyfikę. Obejmuje zarówno aspekty strategiczne, jak i finansowe handlu w internecie oraz zawiera pełen proces: od strategii e-biznesu aż po budowanie business case i zarządzanie kanałem e-commerce. Jest wzbogacona o studia przypadków z polskiego rynku oraz o praktyczne narzędzia zarządcze. Świetne kompendium wiedzy na temat handlu elektronicznego, w którym autorka zawarła podstawowe pojęcia i definicje dotyczące tego rynku, zarówno w wymiarze makro-, jak i mikrootoczenia. Wskazuje, w jaki sposób rozwija się e-commerce i jakie są główne determinanty tego wzrostu. Istotnym elementem poradnika są zasady budowania strategii dla e-handlu w kontekście modelowania tego biznesu, budowania unikatowych wartości dla klienta oraz stawiania celów i zwrotu z inwestycji w podejmowane działania. Ważnym elementem książki jest charakterystyka specyfiki klienta online oraz budowanie efektywnych i korzystnych doświadczeń nie tylko w kontekście samej architektury sklepu, ale szeroko rozumianych taktyk i narzędzi e-marketingowych w ramach całego procesu zakupowego i punktów styku sklepu internetowego z klientem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Zdzieszowice
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [146]-150.
Autorzy zajmują się dwiema nowymi formami współpracy przedsiębiorstw klastrem i outsourcingiem jako narzędziami rozwoju przedsiębiorstwa. Rozwijanie znaczenia i pozycji klastrów w polityce regionalnej, krajowej i europejskiej , świadczy o tym, że to utrwalający się proces polegający na kształtowaniu się nowego typu współpracy przedsiębiorstw. Zastosowanie outsourcingu obejmuje w zasadzie wszystkie rodzaje organizacji funkcjonujące zarówno w środowisku realnym jak i wirtualnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Zdzieszowice
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 005.591.43
Książka
W koszyku
Polityka innowacyjna : nowe tendencje w teorii i praktyce / Marzenna Anna Weresa. - Wydanie II. - Warszawa : PWN, 2022. - 248 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Ekonomia)
Bibliografia, netografia na stronach 233-246. Indeks.
Książka jest nowym wydaniem, cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika, w którym przedstawiono główne aspekty polityki innowacyjnej widzianej zarówno od strony teorii innowacji, jak i praktycznego jej zastosowania. Autorka omawia m.in.: modele innowacji, inkubatory biznesu i parki technologiczne, a także systemy innowacyjne innych krajów. Nowe wydanie podręcznika odwołuje się do strategii „Zrównoważona Europa 2030” oraz Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ.
Jest to niezbędna lektura dla studentów studiujących zagadnienia ekonomiczne oraz zarządzanie. Książka jest szczególnie przydana do nauki przedmiotów takich jak: polityka innowacyjna, polityka naukowo-techniczna, ekonomia innowacji, zarządzanie innowacjami. Może być również literaturą uzupełniającą dla studentów zarządzania publicznego, administracji, gospodarki publicznej, polityki społecznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Zdzieszowice
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338.121(075.8) (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej