Handel elektroniczny
Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
nieokreślona
(3)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka Zdzieszowice Dorośli
(1)
Czytelnia Zdzieszowice
(3)
Autor
Dutko Maciej
(1)
Kawszyn Roman
(1)
Lubasz Dominik
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Szaran Adam
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Dorośli
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(2043)
Lektura szkolna
(1753)
Literatura dziecięca polska
(1438)
Literatura dziecięca
(1276)
Rodzina
(1173)
Handel elektroniczny
(-)
Relacje międzyludzkie
(1164)
Miłość
(1036)
Tajemnica
(1034)
Śledztwo i dochodzenie
(1006)
Przyjaźń
(904)
Zabójstwo
(877)
Powieść fantastyczna
(625)
II wojna światowa (1939-1945)
(620)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(598)
Poezja
(540)
Biografie
(524)
Polska
(523)
Powieść obyczajowa dla młodzieży
(506)
Powieść przygodowa
(505)
Zwierzęta
(488)
Małżeństwo
(468)
Powieść przygodowa dla dzieci
(442)
Literatura dziecięca angielska
(438)
Trudne sytuacje życiowe
(436)
Relacja romantyczna
(427)
Uczucia
(423)
Horror
(418)
Literatura młodzieżowa
(414)
Życie codzienne
(412)
Dzieci
(401)
Sekrety rodzinne
(397)
Policjanci
(395)
Osoby zaginione
(367)
Literatura młodzieżowa angielska
(364)
Magia
(354)
Literatura dziecięca amerykańska
(352)
Opowiadanie dziecięce polskie
(346)
Poezja polska
(345)
Rodzeństwo
(311)
Prywatni detektywi
(308)
Wybory życiowe
(295)
Opowiadania dla dzieci
(293)
Żydzi
(287)
Opowiadanie o zwierzętach
(285)
Boże Narodzenie
(282)
Bajki dla dzieci
(270)
Literatura faktu
(256)
Literatura polska
(254)
Przestępczość zorganizowana
(253)
Bajka dla dzieci najmłodszych
(252)
Matki i córki
(252)
Dziennikarze
(244)
Nastolatki
(244)
Pamiętniki polskie
(244)
Dziewczęta
(242)
Humor
(236)
Podróże
(233)
Historia
(232)
Bajkoterapia
(230)
Śmierć
(222)
Władcy
(213)
Uprowadzenie
(211)
Arystokracja
(210)
Książki dla najmłodszych
(207)
Polacy za granicą
(207)
Nauka czytania
(205)
Samorealizacja
(205)
Dokumenty dźwiękowe
(200)
Komiks dla dzieci
(196)
Akcja powieści
(194)
Książka w języku angielskim
(194)
Literatura dziecięca francuska
(192)
Literatura
(189)
Książki mówione
(188)
Literatura podróżnicza polska
(188)
Wojna
(187)
Język polski
(183)
Seryjni zabójcy
(182)
Mężczyzna
(181)
Ludzie a zwierzęta
(177)
Śląsk
(173)
Poezja dziecięca polska
(168)
Psy
(164)
Opowiadanie polskie
(163)
Zemsta
(163)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(162)
Dramat polski
(158)
Publicystyka polska
(155)
Pisarze polscy
(154)
Wiara
(151)
Dziadkowie i wnuki
(145)
Czarownice i czarownicy
(144)
Szczęście
(144)
Kartonowe kartki
(141)
Bajki o zwierzętach
(140)
Zdrada
(140)
Dziecko
(139)
Samotność
(139)
Wierszyki dla dzieci
(139)
Literatura rosyjska
(138)
Temat: czas
2001-
(2)
Gatunek
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Publicystyka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Zdzieszowice Dorośli
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 339.3:004.738.5
Książka
W koszyku
„Nie da się sprzedawać́ zdalnie”. Tak mówili niektórzy nasi przyjaciele handlowcy, którzy przyzwyczajeni do odwiedzin i bycia u klienta stacjonarnie, w marcu 2020 roku weszli w nową rzeczywistość. „A już pozyskać nowego klienta, to jest prawie niemożliwe”. Rynek sprzedaży ciągle ewoluuje. Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje klientów, jak również narzędzia sprzedaży. W dzisiejszym zmiennym otoczeniu najskuteczniejsi będą ci, którzy potrafią dostosować się do różnych form kontaktu z klientem. Lecz do tego potrzebne będą nowe umiejętności i realne narzędzia. Roman Kawszyn oraz Adam Szaran przez ostatnie półtora roku wypracowali system sprzedaży zdalnej, który działa. Zrobili to we współpracy z najlepszymi handlowcami z zaprzyjaźnionych firm, po to, by jednocześnie go testować i udoskonalać. Jedna z tych firm osiągnęła najlepszy wynik finansowy w Polsce (handlowcy byli na początku przekonani, że w ich branży i z ich klientem zdalnie sprzedawać się nie da), inni zwiększyli swoje obroty o kilkadziesiąt, jeszcze inni o kilkanaście procent. Po zebraniu feedbacku, dowodów słuszności oraz analizie rynkowych case studies jako pierwsi w Polsce wprowadzili ten system na rynek pod postacią „Distance Seller” – kursu sprzedaży zdalnej dla handlowców. Dziś całą tę wiedzę, konkretne techniki, schematy i metody pozwalające na pozyskanie i obsługę klienta „na odległość” zawarli w książce „Techniki sprzedaży zdalnej”. Czego można się spodziewać po ich książce? Zdobycia umiejętności związanych ze zdalną sprzedażą i obsługą klienta. Ta książka jest dla ciebie, jeśli do tej pory byłeś handlowcem, przedstawicielem, reprezentantem, doradcą handlowym, który zwykle był u klienta stacjonarnie, spotykaliście się face to face, a teraz musisz pracować w trybie home office. Sprawdzi się również wtedy, kiedy pracowałeś już zdalnie, ale chcesz zwiększyć swoje kompetencje i poznać więcej narzędzi oraz technik obsługi klienta i sprzedaży. Autorzy przedstawiają w niej schematy, algorytmy i techniki, które pasują do dwóch typów sytuacji: ● tych, w których powinieneś cały czas budować silną bazę klientów i pozyskiwać nowych poprzez telefon, maile, portale społecznościowe. Nazywają to budowaniem muru klientów. Podpowiadają, jak poprzez odpowiednie działania zdobywać nowych klientów, jak poprowadzić pierwszą rozmowę i wciągać ich coraz dalej w proces sprzedażowy i jak go sfinalizować. ● tych, w których musisz zadbać o istniejącą już bazę klientów. Podpowiadają, jak sprawiać, aby mimo odległości klient czuł się zadbany. Jak reagować w sytuacjach kryzysowych w relacjach pomiędzy tobą a klientem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Zdzieszowice
Brak informacji o dostępności: sygn. 339.3:004.738.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie - LexisNexis)
Bibliogr. s. 391-403, wykaz aktów prawnych i orzeczeń s. 404-[417].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Zdzieszowice
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 347.7
Książka
W koszyku
Została napisana z myślą o praktykach związanych z branżą handlu internetowego. Jest również cennym źródłem wiedzy dla studentów kierunków ekonomii, zarządzania, marketingu i handlu elektronicznego. Książkę rekomenduję wszystkim zajmującym się budowaniem i rozwojem handlu elektronicznego, w szczególności właścicielom sklepów i platform handlowych online, przedsiębiorcom skoncentrowanym na biznesie online, studentom i wszystkim, których interesują elementy budowania dynamicznych modeli e-commerce. Jacek Kotarbiński
Bibliografia, netografia na stronach 147-149.
Książka jest pierwszą na rynku publikacją z zakresu e-commerce uwzględniającą polską specyfikę. Obejmuje zarówno aspekty strategiczne, jak i finansowe handlu w internecie oraz zawiera pełen proces: od strategii e-biznesu aż po budowanie business case i zarządzanie kanałem e-commerce. Jest wzbogacona o studia przypadków z polskiego rynku oraz o praktyczne narzędzia zarządcze. Świetne kompendium wiedzy na temat handlu elektronicznego, w którym autorka zawarła podstawowe pojęcia i definicje dotyczące tego rynku, zarówno w wymiarze makro-, jak i mikrootoczenia. Wskazuje, w jaki sposób rozwija się e-commerce i jakie są główne determinanty tego wzrostu. Istotnym elementem poradnika są zasady budowania strategii dla e-handlu w kontekście modelowania tego biznesu, budowania unikatowych wartości dla klienta oraz stawiania celów i zwrotu z inwestycji w podejmowane działania. Ważnym elementem książki jest charakterystyka specyfiki klienta online oraz budowanie efektywnych i korzystnych doświadczeń nie tylko w kontekście samej architektury sklepu, ale szeroko rozumianych taktyk i narzędzi e-marketingowych w ramach całego procesu zakupowego i punktów styku sklepu internetowego z klientem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Zdzieszowice
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej