Kawszyn Roman
Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
nieokreślona
(1)
Placówka
Czytelnia Zdzieszowice
(1)
Autor
Konopnicka Maria
(271)
Roberts Nora (1950- )
(244)
Słowacki Juliusz
(218)
Fabianowska Małgorzata
(212)
Drewnowski Jacek
(200)
Kawszyn Roman
(-)
Sienkiewicz Henryk
(175)
Zarawska Patrycja
(171)
Prus Bolesław
(169)
Popławska Anna
(162)
Praca zbiorowa
(158)
Steel Danielle
(152)
Disney Walt
(150)
Mickiewicz Adam
(147)
Orzeszkowa Eliza
(136)
Kraszewski Józef Ignacy
(127)
Morsztyn Jan Andrzej
(125)
Żeromski Stefan
(121)
Spirydowicz Ewa
(117)
Lenartowicz Teofil
(111)
Andersen Hans Christian
(109)
Chotomska Wanda
(109)
Courths-Mahler Jadwiga
(100)
Fabisińska Liliana
(99)
Zimnicka Iwona
(99)
Mazan Maciejka
(98)
Szulc Andrzej
(98)
Włodarczyk Barbara
(98)
Marlier Marcel
(96)
Webb Holly
(94)
Wilusz Tomasz
(92)
Gomulicki Wiktor
(91)
Brzechwa Jan
(90)
Rzehak Wojciech
(85)
Delahaye Gilbert
(84)
Jaczewska Edyta
(84)
Montgomery Lucy Maud
(84)
Możdżyńska Aldona
(84)
Kniaźnin Franciszek Dionizy
(83)
Siewior-Kuś Alina
(83)
Szal Marek
(81)
Pintara Maciej
(80)
Kraśko Jan
(79)
Ujejski Kornel
(79)
Urban Miłosz
(77)
Hitchcock Alfred
(76)
Ross Tony
(76)
Masterton Graham
(75)
Cussler Clive (1931-2020)
(74)
Tuwim Julian
(74)
Chmielewska Joanna
(73)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(73)
Kochanowski Jan
(73)
Clark Brenda
(70)
Januszewska Aleksandra
(70)
Rawinis Marian Piotr (1953- )
(70)
Adamus Ludwikowska Jolanta
(69)
Czechowicz Józef
(69)
Dobrowolski Patryk
(69)
Williams Sophy
(68)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(67)
King Stephen (1947- )
(67)
Pedersen Bente
(67)
Bourgeois Paulette
(66)
Kowalczyk Agata
(65)
Myśliwy Agnieszka
(65)
Baudelaire Charles
(63)
King Stephen
(63)
Ochab Janusz
(63)
Strzelec Małgorzata
(63)
Lenin Włodzimierz
(62)
Lien Merete
(62)
Lien Merete. Zapomniany Ogród - saga
(62)
Supeł Barbara
(62)
Żukowski Jarosław
(62)
Beaumont Émilie
(61)
Lange Antoni
(61)
Sandemo Margit
(61)
Christie Agatha
(60)
Drabik Wiesław
(60)
Gawryluk Barbara
(60)
Polkowski Andrzej
(60)
Simon Francesca
(60)
Makuch Maria
(59)
Praski Łukasz
(59)
Marciniakówna Anna
(58)
Nawrot Bogumiła
(58)
Gardner Urszula
(57)
Mróz Remigiusz (1987- )
(57)
Marcinkowska Alicja
(56)
Lindgren Astrid
(55)
Szeżyńska-Maćkowiak Krystyna
(55)
Kabat Jan
(54)
Królicki Zbigniew A
(54)
Olejnik Donata
(54)
Stefaniuk Małgorzata
(54)
Gralak Anna
(53)
Iwaszkiewicz Jarosław
(53)
May Karol
(53)
Widmark Martin
(53)
Clark Mary Higgins (1927- )
(52)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Dorośli
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Handel
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Negocjacje biznesowe
(1)
Rynek handlowy
(1)
Sprzedaż zdalna
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publicystyka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
„Nie da się sprzedawać́ zdalnie”. Tak mówili niektórzy nasi przyjaciele handlowcy, którzy przyzwyczajeni do odwiedzin i bycia u klienta stacjonarnie, w marcu 2020 roku weszli w nową rzeczywistość. „A już pozyskać nowego klienta, to jest prawie niemożliwe”. Rynek sprzedaży ciągle ewoluuje. Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje klientów, jak również narzędzia sprzedaży. W dzisiejszym zmiennym otoczeniu najskuteczniejsi będą ci, którzy potrafią dostosować się do różnych form kontaktu z klientem. Lecz do tego potrzebne będą nowe umiejętności i realne narzędzia. Roman Kawszyn oraz Adam Szaran przez ostatnie półtora roku wypracowali system sprzedaży zdalnej, który działa. Zrobili to we współpracy z najlepszymi handlowcami z zaprzyjaźnionych firm, po to, by jednocześnie go testować i udoskonalać. Jedna z tych firm osiągnęła najlepszy wynik finansowy w Polsce (handlowcy byli na początku przekonani, że w ich branży i z ich klientem zdalnie sprzedawać się nie da), inni zwiększyli swoje obroty o kilkadziesiąt, jeszcze inni o kilkanaście procent. Po zebraniu feedbacku, dowodów słuszności oraz analizie rynkowych case studies jako pierwsi w Polsce wprowadzili ten system na rynek pod postacią „Distance Seller” – kursu sprzedaży zdalnej dla handlowców. Dziś całą tę wiedzę, konkretne techniki, schematy i metody pozwalające na pozyskanie i obsługę klienta „na odległość” zawarli w książce „Techniki sprzedaży zdalnej”. Czego można się spodziewać po ich książce? Zdobycia umiejętności związanych ze zdalną sprzedażą i obsługą klienta. Ta książka jest dla ciebie, jeśli do tej pory byłeś handlowcem, przedstawicielem, reprezentantem, doradcą handlowym, który zwykle był u klienta stacjonarnie, spotykaliście się face to face, a teraz musisz pracować w trybie home office. Sprawdzi się również wtedy, kiedy pracowałeś już zdalnie, ale chcesz zwiększyć swoje kompetencje i poznać więcej narzędzi oraz technik obsługi klienta i sprzedaży. Autorzy przedstawiają w niej schematy, algorytmy i techniki, które pasują do dwóch typów sytuacji: ● tych, w których powinieneś cały czas budować silną bazę klientów i pozyskiwać nowych poprzez telefon, maile, portale społecznościowe. Nazywają to budowaniem muru klientów. Podpowiadają, jak poprzez odpowiednie działania zdobywać nowych klientów, jak poprowadzić pierwszą rozmowę i wciągać ich coraz dalej w proces sprzedażowy i jak go sfinalizować. ● tych, w których musisz zadbać o istniejącą już bazę klientów. Podpowiadają, jak sprawiać, aby mimo odległości klient czuł się zadbany. Jak reagować w sytuacjach kryzysowych w relacjach pomiędzy tobą a klientem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Zdzieszowice
Brak informacji o dostępności: sygn. 339.3:004.738.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej