Przedsiębiorcy
Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(5)
Placówka
Czytelnia Zdzieszowice
(5)
Autor
Becker Janusz
(1)
Burtowy Michał
(1)
Gasparski Wojciech (1936-2022)
(1)
Koładkiewicz Izabela
(1)
Modrzyńska Joanna
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Dorośli
(4832)
Dzieci
(2566)
Młodzież
(2416)
6-8 lat
(1618)
0-5 lat
(1427)
Przedsiębiorcy
(5)
9-13 lat
(692)
18+
(385)
14-17 lat
(223)
Szkoły wyższe
(42)
Szkoły podstawowe
(39)
Szkoły średnie
(37)
Rodzice
(36)
Studenci
(15)
Gimnazja
(11)
Nauczyciele
(10)
Terapeuci
(7)
Psychoterapeuci
(6)
Pedagodzy
(5)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(5)
Biblioterapeuci
(4)
Ekonomiści
(4)
Fizjoterapeuci
(4)
Menedżerowie
(4)
Pracownicy sądów
(4)
Chorzy
(3)
Lekarze
(3)
Pracodawcy
(3)
Pracownicy służby zdrowia
(3)
Psycholodzy
(3)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(2)
Pracownicy
(2)
Pracownicy samorządowi
(2)
Pracownicy socjalni
(2)
Psychiatrzy
(2)
Psycholodzy kliniczni
(2)
Urzędnicy
(2)
Adwokaci
(1)
Bibliotekarze
(1)
Dyplomaci
(1)
Katolicy
(1)
Kobieta
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Pracownicy pomocy społecznej i pracy socjalnej
(1)
Przedszkola
(1)
Sportowcy
(1)
Temat
Dane osobowe
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
Etyka biznesu
(1)
Gasparski, Wojciech (1936-2022)
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Komunikacja drogowa
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Marketing wartości
(1)
Model biznesowy
(1)
Ochrona danych osobowych
(1)
Organizacje pozarządowe (NGO)
(1)
Prawo o ruchu drogowym
(1)
Protokół dyplomatyczny
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Savoir-vivre
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Szkoły publiczne
(1)
Teoria organizacji
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Komentarz do ustawy
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Publikcja stanowić może pomoc dla przedsiębiorców, przedstawicieli organów publicznych takich jak szkoły i urzędy czy dla pracowników, którzy chcą znać swoje prawa i obowiązki pracodawcy.
Janusz Becker systematyzuje informacje o ochronie danych osobowych w Polsce w sposób kompleksowy i pogłębiony. Publikacja niniejsza stanowić ma pomoc dla przedsiębiorców, przedstawicieli organów publicznych takich jak szkoły i urzędy czy dla pracowników, którzy chcą znać swoje prawa i obowiązki pracodawcy. Janusz Becker - doktor nauk humanistycznych w dziedzinie historii, absolwent Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach, Akademii Humanistycznej w Pułtusku, Akademii Policji w Szczytnie i Instytutu Nauk Prawnych w Polskiej Akademii Nauk, wieloletni funkcjonariusz służb mundurowych, wykładowca akademicki, członek Stowarzyszenia Inspektorów Ochrony Danych Osobowych, autor wielu publikacji z zakresu historii bezpieczeństwa oraz ochrony danych osobowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Zdzieszowice
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 342.72/.73 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo o ruchu drogowym : komentarz / Michał Burtowy. - Wydanie 2., stan prawny na 20 marca 2023 r. z uwzględnieniem zmian wchodzących w życie z dniem 1.10.2023 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2023. - 578, [1] strona ; 25 cm.
(Komentarze Praktyczne)
Bibliografia na stronie 27 i bibliografie przy działach.
Komentarz przystępnie i praktycznie omawia zagadnienia dotyczące zasad zachowania na drodze, obowiązków uczestników ruchu – kierujących pojazdami i pieszych, warunków dopuszczania pojazdów do ruchu, rejestracji pojazdów oraz ich badań technicznych. Drugie wydanie uwzględnia wszystkie zmiany ustawodawcze i rozwój orzecznictwa w przedmiotowym zakresie od czasu ukazania się I wydania, w tym nowelizację art. 44 p.r.d., która wejdzie w życie 1 października 2023 r. Aktualizacje obejmują m.in.: nową definicję drogi dla pieszych i chodnika, skrzyżowania i innych części drogi, jak również idące za nimi modyfikacje w przepisach określających zasady ruchu drogowego oraz inne zmiany w słowniczku wyrażeń ustawowych ; zmiany dotyczące Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców ; nowe regulacje w zakresie kwalifikacji kierowców (w tym kierowców zawodowych) ; zmiany w przepisach odnoszących się do kompetencji organów kontroli ruchu drogowego ; rozwój poglądów prawnych i orzecznictwa na kwestie pierwszeństwa pieszych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Zdzieszowice
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351.811.122(438) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy pracach. Indeks.
Poruszana w publikacji problematyka, łącząca przedsiębiorczość ze sferą etyki i odpowiedzialności, powoduje, że może ona stanowić inspirację nie tylko dla badaczy poszukujących nowych wyzwań badawczych, ale może być przydatna dla przedsiębiorców w sferze identyfikacji wyzwań z jakimi współczesny przedsiębiorca musi się mierzyć. Do nich należy odpowiedź na nową instytucję etycznego i zrównoważonego ładu korporacyjnego, potrzebę formalizacji standardów etycznych, jak też podjęcie działań ukierunkowanych na zapewnienie zrównoważonego rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Zdzieszowice
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Protokół dyplomatyczny, etykieta i zasady savoir-vivre'u / Joanna Modrzyńska. - Wydanie 3 ; stan prawny na 1 grudnia 2021 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2021. - 298 stron : ilustracje (w tym kolorowe) ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 289-292. Indeks.
Książka jest przewodnikiem po zasadach dobrych manier i savoir-vivre’u. Autorka w przystępny sposób opisuje zagadnienia z zakresu protokołu dyplomatycznego i etykiety, a także omawia reguły obowiązujące w sytuacjach codziennych. Informacje teoretyczne wzbogacono rysunkami oraz praktycznymi przykładami. W kolejnym już wydaniu publikacji uwzględniono zmiany we współczesnej etykiecie, będące następstwem nowych sposobów i narzędzi komunikacji, nowych sposobów przemieszczania się oraz różnic międzykulturowych, a także zmiany wprowadzone ustawą z 21.01.2021 r. o służbie zagranicznej. W opracowaniu przybliżono najbardziej istotne tematy z zakresu protokołu dyplomatycznego, etykiety oraz reguł savoir-vivre’u, w tym m.in.: • podstawowe pojęcia stosowane w dyplomacji; • zasadę precedencji i jej następstwa; • przygotowanie wizyt na wysokim szczeblu oraz negocjowanie i podpisanie porozumień międzynarodowych; • podstawy organizacji uroczystości i ceremonii oficjalnych; • protokół dyplomatyczny w organizacjach międzynarodowych (ONZ, NATO, Unii Europejskiej, Radzie Europy); • zasady korespondencji dyplomatycznej i oficjalnej oraz netykiety; • reguły organizacji przyjęć oraz spotkań towarzyskich i etykietę w biznesie. Publikacja jest przeznaczona dla pracowników szeroko pojętej administracji publicznej, dyplomatów oraz przedstawicieli świata biznesu. Zainteresuje również studentów stosunków międzynarodowych, zarządzania, turystyki i hotelarstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Zdzieszowice
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 395 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Została napisana z myślą o praktykach związanych z branżą handlu internetowego. Jest również cennym źródłem wiedzy dla studentów kierunków ekonomii, zarządzania, marketingu i handlu elektronicznego. Książkę rekomenduję wszystkim zajmującym się budowaniem i rozwojem handlu elektronicznego, w szczególności właścicielom sklepów i platform handlowych online, przedsiębiorcom skoncentrowanym na biznesie online, studentom i wszystkim, których interesują elementy budowania dynamicznych modeli e-commerce. Jacek Kotarbiński
Bibliografia, netografia na stronach 147-149.
Książka jest pierwszą na rynku publikacją z zakresu e-commerce uwzględniającą polską specyfikę. Obejmuje zarówno aspekty strategiczne, jak i finansowe handlu w internecie oraz zawiera pełen proces: od strategii e-biznesu aż po budowanie business case i zarządzanie kanałem e-commerce. Jest wzbogacona o studia przypadków z polskiego rynku oraz o praktyczne narzędzia zarządcze. Świetne kompendium wiedzy na temat handlu elektronicznego, w którym autorka zawarła podstawowe pojęcia i definicje dotyczące tego rynku, zarówno w wymiarze makro-, jak i mikrootoczenia. Wskazuje, w jaki sposób rozwija się e-commerce i jakie są główne determinanty tego wzrostu. Istotnym elementem poradnika są zasady budowania strategii dla e-handlu w kontekście modelowania tego biznesu, budowania unikatowych wartości dla klienta oraz stawiania celów i zwrotu z inwestycji w podejmowane działania. Ważnym elementem książki jest charakterystyka specyfiki klienta online oraz budowanie efektywnych i korzystnych doświadczeń nie tylko w kontekście samej architektury sklepu, ale szeroko rozumianych taktyk i narzędzi e-marketingowych w ramach całego procesu zakupowego i punktów styku sklepu internetowego z klientem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Zdzieszowice
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej