Marketing wartości
Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Czytelnia Zdzieszowice
(1)
Autor
Skorupska Justyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Kobieta
(2043)
Lektura szkolna
(1753)
Literatura dziecięca polska
(1438)
Literatura dziecięca
(1276)
Rodzina
(1173)
Marketing wartości
(-)
Relacje międzyludzkie
(1164)
Miłość
(1036)
Tajemnica
(1034)
Śledztwo i dochodzenie
(1006)
Przyjaźń
(904)
Zabójstwo
(877)
Powieść fantastyczna
(625)
II wojna światowa (1939-1945)
(620)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(598)
Poezja
(540)
Biografie
(524)
Polska
(523)
Powieść obyczajowa dla młodzieży
(506)
Powieść przygodowa
(505)
Zwierzęta
(488)
Małżeństwo
(468)
Powieść przygodowa dla dzieci
(442)
Literatura dziecięca angielska
(438)
Trudne sytuacje życiowe
(436)
Relacja romantyczna
(427)
Uczucia
(423)
Horror
(418)
Literatura młodzieżowa
(414)
Życie codzienne
(412)
Dzieci
(401)
Sekrety rodzinne
(397)
Policjanci
(395)
Osoby zaginione
(367)
Literatura młodzieżowa angielska
(364)
Magia
(354)
Literatura dziecięca amerykańska
(352)
Opowiadanie dziecięce polskie
(346)
Poezja polska
(345)
Rodzeństwo
(311)
Prywatni detektywi
(308)
Wybory życiowe
(295)
Opowiadania dla dzieci
(293)
Żydzi
(287)
Opowiadanie o zwierzętach
(285)
Boże Narodzenie
(282)
Bajki dla dzieci
(270)
Literatura faktu
(256)
Literatura polska
(254)
Przestępczość zorganizowana
(253)
Bajka dla dzieci najmłodszych
(252)
Matki i córki
(252)
Dziennikarze
(244)
Nastolatki
(244)
Pamiętniki polskie
(244)
Dziewczęta
(242)
Humor
(236)
Podróże
(233)
Historia
(232)
Bajkoterapia
(230)
Śmierć
(222)
Władcy
(213)
Uprowadzenie
(211)
Arystokracja
(210)
Książki dla najmłodszych
(207)
Polacy za granicą
(207)
Nauka czytania
(205)
Samorealizacja
(205)
Dokumenty dźwiękowe
(200)
Komiks dla dzieci
(196)
Akcja powieści
(194)
Książka w języku angielskim
(194)
Literatura dziecięca francuska
(192)
Literatura
(189)
Książki mówione
(188)
Literatura podróżnicza polska
(188)
Wojna
(187)
Język polski
(183)
Seryjni zabójcy
(182)
Mężczyzna
(181)
Ludzie a zwierzęta
(177)
Śląsk
(173)
Poezja dziecięca polska
(168)
Psy
(164)
Opowiadanie polskie
(163)
Zemsta
(163)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(162)
Dramat polski
(158)
Publicystyka polska
(155)
Pisarze polscy
(154)
Wiara
(151)
Dziadkowie i wnuki
(145)
Czarownice i czarownicy
(144)
Szczęście
(144)
Kartonowe kartki
(141)
Bajki o zwierzętach
(140)
Zdrada
(140)
Dziecko
(139)
Samotność
(139)
Wierszyki dla dzieci
(139)
Literatura rosyjska
(138)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Została napisana z myślą o praktykach związanych z branżą handlu internetowego. Jest również cennym źródłem wiedzy dla studentów kierunków ekonomii, zarządzania, marketingu i handlu elektronicznego. Książkę rekomenduję wszystkim zajmującym się budowaniem i rozwojem handlu elektronicznego, w szczególności właścicielom sklepów i platform handlowych online, przedsiębiorcom skoncentrowanym na biznesie online, studentom i wszystkim, których interesują elementy budowania dynamicznych modeli e-commerce. Jacek Kotarbiński
Bibliografia, netografia na stronach 147-149.
Książka jest pierwszą na rynku publikacją z zakresu e-commerce uwzględniającą polską specyfikę. Obejmuje zarówno aspekty strategiczne, jak i finansowe handlu w internecie oraz zawiera pełen proces: od strategii e-biznesu aż po budowanie business case i zarządzanie kanałem e-commerce. Jest wzbogacona o studia przypadków z polskiego rynku oraz o praktyczne narzędzia zarządcze. Świetne kompendium wiedzy na temat handlu elektronicznego, w którym autorka zawarła podstawowe pojęcia i definicje dotyczące tego rynku, zarówno w wymiarze makro-, jak i mikrootoczenia. Wskazuje, w jaki sposób rozwija się e-commerce i jakie są główne determinanty tego wzrostu. Istotnym elementem poradnika są zasady budowania strategii dla e-handlu w kontekście modelowania tego biznesu, budowania unikatowych wartości dla klienta oraz stawiania celów i zwrotu z inwestycji w podejmowane działania. Ważnym elementem książki jest charakterystyka specyfiki klienta online oraz budowanie efektywnych i korzystnych doświadczeń nie tylko w kontekście samej architektury sklepu, ale szeroko rozumianych taktyk i narzędzi e-marketingowych w ramach całego procesu zakupowego i punktów styku sklepu internetowego z klientem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Zdzieszowice
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej