Zarządzanie strategiczne
Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(5)
nieokreślona
(3)
dostępne
(1)
Placówka
Biblioteka Zdzieszowice Dorośli
(1)
Czytelnia Zdzieszowice
(8)
Autor
Albigowski Marek
(1)
Allaire Yvan
(1)
Anusz Jan
(1)
Cusumano Michael A (1954- )
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Firsirotu Mihaela E
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Koch Richard
(1)
Kłos Monika (ekonomia)
(1)
Masłyk-Musiał Ewa
(1)
Rojek Roman
(1)
Rokita Jerzy
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Yoffie David B
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Kobieta
(2041)
Lektura szkolna
(1753)
Literatura dziecięca polska
(1438)
Literatura dziecięca
(1276)
Rodzina
(1169)
Zarządzanie strategiczne
(-)
Relacje międzyludzkie
(1117)
Miłość
(1035)
Tajemnica
(1033)
Śledztwo i dochodzenie
(915)
Przyjaźń
(904)
Zabójstwo
(798)
Powieść fantastyczna
(625)
II wojna światowa (1939-1945)
(620)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(598)
Poezja
(540)
Biografie
(525)
Polska
(523)
Powieść obyczajowa dla młodzieży
(506)
Powieść przygodowa
(505)
Zwierzęta
(485)
Małżeństwo
(468)
Powieść przygodowa dla dzieci
(442)
Literatura dziecięca angielska
(438)
Trudne sytuacje życiowe
(436)
Relacja romantyczna
(427)
Uczucia
(422)
Horror
(418)
Literatura młodzieżowa
(414)
Życie codzienne
(412)
Dzieci
(402)
Sekrety rodzinne
(397)
Policjanci
(395)
Osoby zaginione
(367)
Literatura młodzieżowa angielska
(364)
Magia
(354)
Literatura dziecięca amerykańska
(352)
Opowiadanie dziecięce polskie
(346)
Poezja polska
(345)
Rodzeństwo
(311)
Wybory życiowe
(294)
Opowiadania dla dzieci
(293)
Żydzi
(287)
Opowiadanie o zwierzętach
(285)
Boże Narodzenie
(281)
Bajki dla dzieci
(270)
Literatura faktu
(257)
Literatura polska
(254)
Przestępczość zorganizowana
(254)
Bajka dla dzieci najmłodszych
(252)
Matki i córki
(251)
Prywatni detektywi
(250)
Dziennikarze
(244)
Nastolatki
(244)
Pamiętniki polskie
(244)
Dziewczęta
(241)
Humor
(236)
Historia
(232)
Bajkoterapia
(230)
Podróże
(230)
Śmierć
(223)
Władcy
(220)
Uprowadzenie
(211)
Arystokracja
(210)
Książki dla najmłodszych
(207)
Polacy za granicą
(207)
Nauka czytania
(205)
Samorealizacja
(205)
Akcja powieści
(200)
Dokumenty dźwiękowe
(200)
Komiks dla dzieci
(195)
Książka w języku angielskim
(194)
Literatura dziecięca francuska
(192)
Literatura
(189)
Książki mówione
(188)
Literatura podróżnicza polska
(188)
Język polski
(183)
Seryjni zabójcy
(182)
Mężczyzna
(181)
Wojna
(179)
Ludzie a zwierzęta
(177)
Śląsk
(173)
Poezja dziecięca polska
(168)
Opowiadanie polskie
(164)
Psy
(163)
Zemsta
(163)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(162)
Dramat polski
(158)
Publicystyka polska
(155)
Pisarze polscy
(154)
Wiara
(151)
Dziadkowie i wnuki
(145)
Czarownice i czarownicy
(144)
Szczęście
(144)
Kartonowe kartki
(141)
Bajki o zwierzętach
(140)
Zdrada
(140)
Dziecko
(139)
Samotność
(139)
Wierszyki dla dzieci
(139)
Literatura rosyjska
(138)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Zdzieszowice
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 005
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Zdzieszowice
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.92:005.44 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Outsourcing w polskich przedsiębiorstwach / Monika Kłos. - Wydanie III. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 216 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Książka ta stanowi przewodnik po outsourcingu. To weryfikacja outsourcingu i jego uwarunkowań. Pokazuje, że dziś - w dobie rozwoju nowoczesnych technologii - jest on instrumentem strategicznym dla wielu przedsiębiorstw. Pierwszą część książki stanowi przedstawienie koncepcji outsourcingu w kontekście zarządzania strategicznego. Celem tej części jest szczegółowe zaprezentowanie istoty koncepcji, począwszy od definicji, poprzez rodzaje, wady, zalety, korzyści i zagrożenia, etapy projektu oraz warunki˙ umowy outsourcingowej. Rola outsourcingu w realizacji celów i strategii przedsiębiorstwa to motyw przewodni teraźniejszego postrzegania tej metody. Stąd autorka określiła jego strategiczny kontekst na tle kluczowych kompetencji przedsiębiorstwa, łańcucha wartości, analizy strategicznej oraz różnych form współpracy przedsiębiorstw, które zyskały na znaczeniu w ostatnim czasie. Drugą część książki stanowią wyniki badań własnych autorki - przeprowadzonych na 322 polskich przedsiębiorstwach - dotyczące skali analizowane­go zjawiska, przyczyn decyzji outsourcingowych i ich wpływu na funkcjonowanie badanych przedsiębiorstw, a także wad outsourcingu, jako przyczyn jego niepowodzenia. Zidentyfikowano czynniki determinujące stosowanie outsourcingu, z podziałem ich na wewnętrzne i zewnętrzne. Jest to opis obszernego badania dotyczącego outsourcingu, nie spotkany do tej pory na polskim rynku wydawniczym. Autorka głęboko wkracza we wnętrze przedsiębiorstwa. Pokazuje błędy popełniane przez polskie przedsiębiorstwa, wskazuje jednocześnie bariery i sposoby ich pokonywania. Wykazuje także przy­kłady nieumiejętności posługiwania się strategią oraz˙ niewłaściwe przykłady zarządzania projektem. Dodatkowo, szczegółowa analiza zakresu stoso­wania, czyli obszarów stosowania outsourcingu z podziałem na poszczególne funkcje podstawowe i uboczne (według łańcucha wartości) jest˙ cennym walorem książki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Zdzieszowice
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.591.43 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Zdzieszowice
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Zdzieszowice
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 005.95/.96
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Zdzieszowice
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 339.166.5
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Zdzieszowice
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Została napisana z myślą o praktykach związanych z branżą handlu internetowego. Jest również cennym źródłem wiedzy dla studentów kierunków ekonomii, zarządzania, marketingu i handlu elektronicznego. Książkę rekomenduję wszystkim zajmującym się budowaniem i rozwojem handlu elektronicznego, w szczególności właścicielom sklepów i platform handlowych online, przedsiębiorcom skoncentrowanym na biznesie online, studentom i wszystkim, których interesują elementy budowania dynamicznych modeli e-commerce. Jacek Kotarbiński
Bibliografia, netografia na stronach 147-149.
Książka jest pierwszą na rynku publikacją z zakresu e-commerce uwzględniającą polską specyfikę. Obejmuje zarówno aspekty strategiczne, jak i finansowe handlu w internecie oraz zawiera pełen proces: od strategii e-biznesu aż po budowanie business case i zarządzanie kanałem e-commerce. Jest wzbogacona o studia przypadków z polskiego rynku oraz o praktyczne narzędzia zarządcze. Świetne kompendium wiedzy na temat handlu elektronicznego, w którym autorka zawarła podstawowe pojęcia i definicje dotyczące tego rynku, zarówno w wymiarze makro-, jak i mikrootoczenia. Wskazuje, w jaki sposób rozwija się e-commerce i jakie są główne determinanty tego wzrostu. Istotnym elementem poradnika są zasady budowania strategii dla e-handlu w kontekście modelowania tego biznesu, budowania unikatowych wartości dla klienta oraz stawiania celów i zwrotu z inwestycji w podejmowane działania. Ważnym elementem książki jest charakterystyka specyfiki klienta online oraz budowanie efektywnych i korzystnych doświadczeń nie tylko w kontekście samej architektury sklepu, ale szeroko rozumianych taktyk i narzędzi e-marketingowych w ramach całego procesu zakupowego i punktów styku sklepu internetowego z klientem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Zdzieszowice
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Poradnik, jak zostać rekinem biznesu. „Książka dotyczy nie tylko strategii dla firm z branży technologicznej, ale w ogóle tego, jak pracują odważni, zapaleni i doskonale znający się na swojej dziedzinie liderzy. Muszą ją przeczytać wszyscy, którzy stawiają sobie za cel przesuwanie granic w biznesie" (John Browne).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Zdzieszowice Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 Psychologia biznesu (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej