Antczak Mariola
Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(2)
Księgozbiór
(2)
Forma i typ
E-booki
(2)
Książki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Zdzieszowice Dorośli
(1)
Czytelnia Zdzieszowice
(1)
Autor
Konopnicka Maria
(271)
Roberts Nora (1950- )
(244)
Słowacki Juliusz
(218)
Fabianowska Małgorzata
(212)
Drewnowski Jacek
(200)
Antczak Mariola
(-)
Sienkiewicz Henryk
(176)
Zarawska Patrycja
(171)
Prus Bolesław
(169)
Popławska Anna
(162)
Praca zbiorowa
(158)
Steel Danielle
(152)
Disney Walt
(150)
Mickiewicz Adam
(147)
Orzeszkowa Eliza
(136)
Kraszewski Józef Ignacy
(127)
Morsztyn Jan Andrzej
(125)
Żeromski Stefan
(121)
Spirydowicz Ewa
(117)
Lenartowicz Teofil
(111)
Andersen Hans Christian
(109)
Chotomska Wanda
(109)
Courths-Mahler Jadwiga
(100)
Fabisińska Liliana
(99)
Zimnicka Iwona
(99)
Mazan Maciejka
(98)
Szulc Andrzej
(98)
Włodarczyk Barbara
(98)
Marlier Marcel
(96)
Webb Holly
(94)
Wilusz Tomasz
(92)
Gomulicki Wiktor
(91)
Brzechwa Jan
(90)
Rzehak Wojciech
(85)
Delahaye Gilbert
(84)
Jaczewska Edyta
(84)
Montgomery Lucy Maud
(84)
Możdżyńska Aldona
(84)
Kniaźnin Franciszek Dionizy
(83)
Siewior-Kuś Alina
(83)
Pintara Maciej
(80)
Szal Marek
(80)
Kraśko Jan
(79)
Ujejski Kornel
(79)
Urban Miłosz
(77)
Hitchcock Alfred
(76)
Ross Tony
(76)
Masterton Graham
(75)
Cussler Clive (1931-2020)
(74)
Tuwim Julian
(74)
Chmielewska Joanna
(73)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(73)
Kochanowski Jan
(73)
Clark Brenda
(70)
Januszewska Aleksandra
(70)
Rawinis Marian Piotr (1953- )
(70)
Adamus Ludwikowska Jolanta
(69)
Czechowicz Józef
(69)
Dobrowolski Patryk
(69)
Williams Sophy
(68)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(67)
King Stephen (1947- )
(67)
Pedersen Bente
(67)
Bourgeois Paulette
(66)
Kowalczyk Agata
(65)
Myśliwy Agnieszka
(65)
Baudelaire Charles
(63)
King Stephen
(63)
Ochab Janusz
(63)
Strzelec Małgorzata
(63)
Lenin Włodzimierz
(62)
Lien Merete
(62)
Lien Merete. Zapomniany Ogród - saga
(62)
Supeł Barbara
(62)
Żukowski Jarosław
(62)
Beaumont Émilie
(61)
Lange Antoni
(61)
Sandemo Margit
(61)
Christie Agatha
(60)
Drabik Wiesław
(60)
Gawryluk Barbara
(60)
Polkowski Andrzej
(60)
Simon Francesca
(60)
Makuch Maria
(59)
Praski Łukasz
(59)
Marciniakówna Anna
(58)
Nawrot Bogumiła
(58)
Gardner Urszula
(57)
Mróz Remigiusz (1987- )
(57)
Marcinkowska Alicja
(56)
Lindgren Astrid
(55)
Szeżyńska-Maćkowiak Krystyna
(55)
Kabat Jan
(54)
Królicki Zbigniew A
(54)
Olejnik Donata
(54)
Stefaniuk Małgorzata
(54)
Gralak Anna
(53)
Iwaszkiewicz Jarosław
(53)
May Karol
(53)
Widmark Martin
(53)
Clark Mary Higgins (1927- )
(52)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Czytelnictwo
(1)
Młodzież
(1)
Opis bibliograficzny
(1)
Tekst dwujęzyczny
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Zdzieszowice Dorośli
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 028.5
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Zdzieszowice
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 01-027.21(07) (1 egz.)
E-book
W koszyku
W monografii zostały zaprezentowane badania dotyczące działań z zakresu marketingu wewnętrznego w bibliotekach województwa łódzkiego. Obszerna część teoretyczna zawiera informacje na temat roli bibliotek we współczesnym społeczeństwie informacyjnym oraz analizę koncepcji marketingu wewnętrznego. Autorki, wykorzystując do realizacji wyznaczonych celów badawczych wszechstronne studia literaturowe, odnoszą się do obowiązujących przepisów prawnych, wskazują na współczesne funkcje, zadania i misje bibliotek, a następnie podejmują próbę wyjaśnienia istoty i znaczenia marketingu wewnętrznego we współczesnej bibliotece. W części badawczej omawiają wyniki badania empirycznego dotyczącego takich zagadnień, jak: stosowane w praktyce elementy marketingu wewnętrznego (np. komunikacja wewnętrzna, system motywacyjny, kultura organizacyjna), ocena funkcjonowania marketingu wewnętrznego przez pracowników, konfrontacja oczekiwań pracowników ze stanem faktycznym. Ważnym dodatkiem do książki jest wyczerpująca bibliografia publikacji na temat marketingu bibliotecznego, począwszy od najwcześniejszej, datowanej na rok 1991. Zaletą monografii jest jej interdyscyplinarny charakter - Czytelnik otrzymuje rzetelne studia naukowe przeprowadzone z punktu widzenia informatologa i bibliologa oraz specjalisty w zakresie marketingu.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej