Gry komputerowe
Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(18)
Forma i typ
Książki
(18)
Proza
(12)
Dostępność
nieokreślona
(12)
dostępne
(4)
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Zdzieszowice Dzieci
(1)
Biblioteka Zdzieszowice Dorośli
(12)
Czytelnia Zdzieszowice
(5)
Autor
Przybyłek Marcin (1968- )
(7)
Broniek Dominik
(2)
Deaver Jeffery (1950- )
(2)
Braun-Gałkowska Maria
(1)
Droga Katarzyna (1965- )
(1)
Eliopulos Nick
(1)
Feibel Thomas (1962- )
(1)
Filiciak Mirosław
(1)
Godzic Wiesław
(1)
Holtkamp Jürgen
(1)
Jankowski Andrzej
(1)
Kosman Marcin
(1)
Lewandowicz-Nosal Grażyna
(1)
Liu Cixin (1963- )
(1)
Malinow Anna
(1)
Mohort-Kopaczyńska Laura
(1)
Praski Łukasz
(1)
Ulfik-Jaworska Iwona
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(18)
Język
polski
(18)
Odbiorca
0-5 lat
(1)
6-8 lat
(1)
Dorośli
(1)
Dzieci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(8)
Literatura amerykańska
(3)
Literatura chińska
(1)
Temat
Kobieta
(2042)
Lektura szkolna
(1753)
Literatura dziecięca polska
(1438)
Literatura dziecięca
(1276)
Rodzina
(1169)
Gry komputerowe
(-)
Relacje międzyludzkie
(1125)
Miłość
(1036)
Tajemnica
(1033)
Śledztwo i dochodzenie
(969)
Przyjaźń
(904)
Zabójstwo
(862)
Powieść fantastyczna
(625)
II wojna światowa (1939-1945)
(620)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(598)
Poezja
(540)
Biografie
(525)
Polska
(523)
Powieść obyczajowa dla młodzieży
(506)
Powieść przygodowa
(505)
Zwierzęta
(488)
Małżeństwo
(468)
Powieść przygodowa dla dzieci
(442)
Literatura dziecięca angielska
(438)
Trudne sytuacje życiowe
(436)
Relacja romantyczna
(427)
Uczucia
(423)
Horror
(418)
Literatura młodzieżowa
(414)
Życie codzienne
(412)
Dzieci
(402)
Sekrety rodzinne
(397)
Policjanci
(395)
Osoby zaginione
(367)
Literatura młodzieżowa angielska
(364)
Magia
(354)
Literatura dziecięca amerykańska
(352)
Opowiadanie dziecięce polskie
(346)
Poezja polska
(345)
Rodzeństwo
(311)
Prywatni detektywi
(308)
Wybory życiowe
(294)
Opowiadania dla dzieci
(293)
Żydzi
(287)
Opowiadanie o zwierzętach
(285)
Boże Narodzenie
(282)
Bajki dla dzieci
(270)
Literatura faktu
(256)
Literatura polska
(254)
Przestępczość zorganizowana
(254)
Bajka dla dzieci najmłodszych
(252)
Matki i córki
(252)
Dziennikarze
(244)
Nastolatki
(244)
Pamiętniki polskie
(244)
Dziewczęta
(241)
Humor
(236)
Historia
(232)
Bajkoterapia
(230)
Podróże
(230)
Śmierć
(223)
Władcy
(220)
Uprowadzenie
(211)
Arystokracja
(210)
Książki dla najmłodszych
(207)
Polacy za granicą
(207)
Nauka czytania
(205)
Samorealizacja
(205)
Akcja powieści
(200)
Dokumenty dźwiękowe
(200)
Komiks dla dzieci
(196)
Książka w języku angielskim
(194)
Literatura dziecięca francuska
(192)
Literatura
(189)
Książki mówione
(188)
Literatura podróżnicza polska
(188)
Język polski
(183)
Seryjni zabójcy
(182)
Mężczyzna
(181)
Wojna
(179)
Ludzie a zwierzęta
(177)
Śląsk
(173)
Poezja dziecięca polska
(168)
Opowiadanie polskie
(164)
Psy
(163)
Zemsta
(163)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(162)
Dramat polski
(158)
Publicystyka polska
(155)
Pisarze polscy
(154)
Wiara
(151)
Dziadkowie i wnuki
(145)
Czarownice i czarownicy
(144)
Szczęście
(144)
Kartonowe kartki
(141)
Bajki o zwierzętach
(140)
Zdrada
(140)
Dziecko
(139)
Samotność
(139)
Wierszyki dla dzieci
(139)
Literatura rosyjska
(138)
Temat: miejsce
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(2)
Warszawa
(1)
Gatunek
Fantastyka
(8)
Science fiction
(7)
Kryminał
(1)
Literatura dla dzieci
(1)
Opowiadania i nowele przygodowe
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Psychologia
(1)
Sensacja
(1)
18 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Zdzieszowice
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 159.9
Książka
W koszyku
(Colter Shaw (główny bohater) ; 2)
Podczas pogoni za dwoma młodymi mężczyznami oskarżonymi o straszliwe przestępstwa, Colter Shaw natrafia na wskazówkę dotyczącą kolejnej tajemnicy. Aby ocalić życie młodej kobiety - a być może także innych osób - wyrusza na bezdroża stanu Waszyngton, by zbadać pewną sekretną organizację. Społeczność postawiła sobie za cel pocieszać pogrążonych w żałobie zmarłych. Jednak czy za fasadą nie kryje się niebezpieczny kult kierowany przez urzekającego, a zarazem bezwzględnego przywódcę? Próbując poradzić sobie z ludźmi, którzy nie cofną się przed niczym, by ukryć swoje sekrety, Colter Shaw trafia na jeszcze jedną zagadkę - musi zlokalizować i odszyfrować wiadomość zostawioną mu przed laty przez ojca. Jej konsekwencje okażą się jeszcze straszniejsze, niż przewidywał.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Zdzieszowice Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111(73)-312.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Colter Shaw (główny bohater) ; 1)
W Mountain View w Dolinie Krzemowej zaginęła dziewiętnastoletnia Sophie Mulliner. Jej ojciec, podejrzewając, że została porwana, wobec bierności policji wyznacza nagrodę za odnalezienie córki. Zgłasza się do niego Colter Shaw, zawodowy „łowca nagród”, specjalizujący się w poszukiwaniu osób zaginionych, uciekinierów i przestępców. Na pozór prosta sprawa komplikuje się, gdy znikają kolejne osoby, a okoliczności wskazują, że porywa je ten sam sprawca, prawdopodobnie wzorujący się na grze komputerowej, w której uwięziony w potrzasku gracz musi odnaleźć drogę ucieczki, posługując się pięcioma przypadkowymi przedmiotami. Jeśli nie wyjdzie z opresji, czeka go śmierć z ręki „Szeptacza”, okrutną postać, która dyktuje warunki w grze. Szukając rozwiązania zagadki, Shaw wkracza do nieznanego mu świata przemysłu gier wideo, poznaje jego bezwzględnych potentatów, toczących ze sobą bezpardonową walkę o pozycję na wartym miliardy dolarów rynku. Niebawem przekonuje się, że tropiąc tajemniczego porywacza, sam jest śledzony przez kogoś, komu bardzo zależy na utrudnieniu mu zadania. Źródło: lubimyczytac.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Zdzieszowice Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111(73)-312.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gra o miłość : Tajemnice Bereniki / Katarzyna Droga. - Wydanie II, zmienione. - Warszawa : Zwierciadło, 2023. - 317, [3] strony ; 21 cm.
(Seria Uczuć / Katarzyna Droga)
Berenika, zdolna graficzka, pracuje w Gamedavie i tworzy przestrzenie gier komputerowych. Trochę tęskni za klasycznym malarstwem, ale nowy projekt wciąga ją całkowicie: zespół tworzy grę osadzoną w przeszłości Słowian, wśród postaci z podań i legend. Świat, w którym można mieć kilka istnień, zdobywać skarby i pokonywać zło. Kraina Wenetów powstaje w warszawskim wieżowcu i wymaga od swoich twórców odcięcia się od realnego świata... Prawdziwe życie też stawia swoje wyzwania: Berenika kocha i jest kochana, ma narzeczonego i wspaniałych rodziców, szykuje się do ślubu, ale dręczy ją niepokój. Coś nie pozwala jej ułożyć spokojnie spraw i emocji. Z kim innym mieszka, kto inny pojawia się w snach i ratuje ja z opresji. Akcja gry i życia toczą się równolegle. Różnią je realia, postacie, ale marzenia i uczucia są takie same. W obu światach trzeba dokonywać wyborów i gra zawsze toczy się o miłość. W obu odkrywają się kolejne tajemnice. Najważniejsza z nich dotyczy narodzin Bereniki i największą niespodzianką jest dla niej samej. Na ile echa przeszłości mogą kształtować przyszłość?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Zdzieszowice Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.162.1-311.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Tryb czytania / Nick Eliopulos)
„Tryb czytania. Podniebna przygoda” to propozycja dla najmłodszych fanów i fanek Minecrafta, którzy dzięki tej książce udoskonalą umiejętność samodzielnego czytania. W kolejnej przygodzie Emmy chce pomóc Birchowi spełnić jego marzenie o tym, by latać jak ptak. W swojej skrzyni ze skarbami znajduje skrzydła zwane elytrami. Birch natychmiast je zakłada, lecz szybko okazuje się, że elytry są stare i popsute... Przyjaciele postanawiają je naprawić. W tym celu muszą znaleźć fantoma. Wyruszają na wyprawę, podczas której zmierzą się z wrogimi mobami. Czy Birch spełni swoje marzenie o lataniu? Krótkie, intrygujące opowiadanie, prosty język, duże ilustracje i pytania pomocnicze do tekstu zawarte na początku książki - wszystko to pozwoli pochłonąć historię, zrozumieć ją, w łatwy i przyjemny sposób przyswoić nowe słownictwo i przygotować do płynnego czytania bardziej złożonych książek. Niezwykła przygoda w świecie znanym z gry i doskonała zabawa gwarantowana. Czytanie nigdy nie było prostsze! W serii "Tryb czytania" ukazały się również książki: „Moby w Świecie Podstawowym”, „Górskie wyzwanie” i „Ucieczka z Netheru”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Zdzieszowice Dzieci
Brak informacji o dostępności: sygn. N I (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wychowanie bez Porażek / Pax)
Gry komputerowe i Internet stały się dziś częścią tożsamości dziecka i młodego człowieka . Olbrzymie zainteresowanie nimi jest faktem, z którym nie bardzo umieją sobie radzić rodzice, przeczuwający płynące stąd zagrożenia, ale i możliwe korzyści. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Zdzieszowice Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.922.7 Psychologia dziecka (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Zdzieszowice
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 159.9
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Zdzieszowice
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.922.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Zdzieszowice
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 793.7:004.4
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Zdzieszowice
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 004.738.5:027.625
Książka
W koszyku
(Wspomnienie o przyszłości Ziemi / Cixin Liu ; T. 1)
Pierwszy tom trylogii „Wspomnienie o przeszłości Ziemi”, największego w ostatnich latach wydarzenia w światowej fantastyce naukowej, porównywalnego z klasycznymi cyklami „Fundacja” i „Diuna”. Chiński bestseller, który zyskał ogromny rozgłos w USA.
W 2015 roku książka otrzymała nagrodę Hugo dla najlepszej powieści, po raz pierwszy w historii przyznanej tłumaczonemu tekstowi. Znalazła się także w finale nagród Nebula, Prometeusza, Locusa, Johna W. Campbella. Mark Zuckerberg, twórca Facebooka, wybrał ją jako jedną z najbardziej wartych przeczytania książek 2015 roku, a prezydent Barack Obama zabrał ją na urlop na Hawajach.
Tajny chiński projekt z czasów Mao przynosi przerażające konsekwencje kilkadziesiąt lat później. Początek XXI wieku - po serii samobójstw wybitnych fizyków śledztwo prowadzi do tajemniczej sieciowej gry Trzy ciała, której celem jest uratowanie mieszkańców planety zagrożonej oddziaływaniem grawitacyjnym trzech słońc. Świat tej gry nie jest jednak fikcją...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Zdzieszowice Dorośli
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821.581-311.9 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
(Gamedec ; T. 4)
Zbliża się jubileusz setnej rocznicy istnienia WayEmpire. Imperator Ludzkości, Gorgon Nemezjus Ezra, ma zamiar zaskoczyć trzysta miliardów ludzi zamieszkujących 25 światów Imperium i¬ odbić ojczysty glob. Terra Damnata, Ziemia Utracona, kolebka ludzkości, ma dołączyć do WayEmpire. Siedemnaście miliardów Erthirów zainfekowanych niegdyś cyfrową Bestią to nie jedyny problem. Spaczeni Unithirowie, którzy po Wielkiej Przegranej uciekli w Kosmos, kiedyś powrócą by dokonać wyimaginowanej zemsty. A wtedy Imperium Tao zatrzęsie się w posadach. Torkil Aymore, znamienity Podróżnik i Gamedec, a przede wszystkim Ran, żołnierz elitarnej Pierwszej Centurii Pierwszego Maodionu, będzie walczył o przetrwanie. We wszystkich pięciu wcieleniach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Zdzieszowice Dorośli
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 821.162.1-311.9
Książka
W koszyku
(Gamedec ; T. 4)
Trwa wielka wojna z Thirami. Przeciwko siłom wroga może wystąpić pięciokrotnie mniejsza armia WayEmpire, dowodzona przez admirała Hawka. Sytuacja jest niewesoła. Może nowa zdolność kilkunastu tysięcy Ranów do przeobrażania się w stumetrowe anioły zagłady uratuje Imperium? A może to Arka É wywrotowy eksperyment Sergia Lamy odegra decydującą rolę? Miłośników serii o Torkilu Aymore nie rozczarują dynamiczne opisy walk w których raz po raz zakrzywiona jest czasoprzestrzeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Zdzieszowice Dorośli
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 821.162.1-311.9
Książka
W koszyku
(Gamedec ; T. 1)
Pierwsza część 5-tomowego cyklu "Gademec" "Detection endes case", zwykł był mawiać Sam Hawthorne, jeden z najwybitniejszych detektywów działających w wirtualiach w połowie lat osiemdziesiątych XXII wieku. Gdy zginął w niewyjaśnionych okolicznościach, jego przyjaciele umieścili na holograficznym nagrobku napis: "Sam «DEC» Hawthorne. Nigdy nie zapomnimy". Od tej pory solverzy, czyli detektywi działający w grach, zaczęli siebie nazywać gameDECami. Oto historia jednego z nich. Koniec XXII wieku. Ludzie żyją w miastach-klatkach oddzielonych od agresywnego ekosystemu barierami ABB. Światem rządzą korporacje, choć zwykły obywatel tego nie zauważa. Wielu spędza czas w światach sensorycznych É grach dających wrażenie pełnego uczestnictwa. Gdzie przebywają ludzie, pojawiają się kłopoty. A gdy kłopoty dotyczą sieci, potrzebny jest nie policjant, ale gamedec É detektyw od gier. Taki jak Torkil Aymore z Warsaw City
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Zdzieszowice Dorośli
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 821.162.1-311.9
Książka
W koszyku
(Gamedec ; T. 5)
Po Drugiej Wojnie z Thirami w WayEmpire nastały Czasy Szczęśliwości. Ludzkość kontroluje ImBu - cyfrowy byt będący połączeniem programu Budda i wirtualnej reprezentacji Imperatora Gorgona Nemezjusa Ezry. Realną władzę sprawują Błogosławieni - Ranowie wyznaczeni przez ImBu. Na tym nieskazitelnym obrazie pojawiają się jednak rysy: na jednej z planet wybucha epidemia, anarchista Han Fierce postanawia zamordować Rana, silniki pancerników otaczających Łzę Cheronei przestają działać, a Whale - statki cywilizacji, która współistnieje z WayEmpire - otwierają ogień do tajemniczej obcej floty. Tymczasem Torkil Aymore odkrywa kult kobiety, która każe się nazywać Imperatorką i chce dzielić władzę z ImBu. Imperatorka twierdzi, że tylko ona może uratować ludzkośća
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Zdzieszowice Dorośli
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 821.162.1-311.9
Książka
W koszyku
(Gamedec ; T. 5)
Po Drugiej Wojnie z Thirami w WayEmpire nastały Czasy Szczęśliwości. Ludzkość kontroluje ImBu - cyfrowy byt będący połączeniem programu Budda i wirtualnej reprezentacji Imperatora Gorgona Nemezjusa Ezry. Realną władzę sprawują Błogosławieni - Ranowie wyznaczeni przez ImBu. Na tym nieskazitelnym obrazie pojawiają się jednak rysy: na jednej z planet wybucha epidemia, anarchista Han Fierce postanawia zamordować Rana, silniki pancerników otaczających Łzę Cheronei przestają działać, a Whale - statki cywilizacji, która współistnieje z WayEmpire - otwierają ogień do tajemniczej obcej floty. Tymczasem Torkil Aymore odkrywa kult kobiety, która każe się nazywać Imperatorką i chce dzielić władzę z ImBu. Imperatorka twierdzi, że tylko ona może uratować ludzkość...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Zdzieszowice Dorośli
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 821.162.1-311.9
Książka
W koszyku
Gamedec : sprzedawcy lokomotyw / Marcin Przybyłek. - Wydanie 2 poprawione. - Poznań : SuperNowa, 2017. - 405 s. ; 20 cm.
(Gamedec ; T. 2)
Rok 2199. Rozwój świata przyspiesza. W sieci pojawiają się wirusy, których celem stają się zoeneci. Ataki są tak gwałtowne, że Torkil Aymore wraz z przyjaciółmi postanawiają zbadać sprawę. Nie wiedzą, że wkraczają na arenę międzykorporacyjnych zmagań, gdzie rozwikłanie jednej zagadki postawi ich przed kurtyną, za którą kryje się następna tajemnica...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Zdzieszowice Dorośli
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 821.162.1-311.9
Książka
W koszyku
Gamedec : Zabaweczki, błyski / Marcin Przybyłek. - Warszawa : SuperNowa, 2008. - 523, [2] s. ; 20 cm.
(Gamedec ; T. 3)
WEJDŹ W SIEĆ. BOISZ SIĘ? GRA NABIERA TEMPA. Kończy się XXII wiek. Ludzie żyją w miastach-klatkach oddzielonych od agresywnego ekosystemu barierami ABB. Koncerny produkujące realne dobra konkurują o konsumenta z firmami promującymi życie w sieci. Główni gracze na ziemskiej scenie gospodarczej ukrywają atuty. Media manipulują społeczeństwem. Globalny kryzys sieciowy pociąga za sobą setki ofiar. W świecie, gdzie jednostka nie ma żadnego znaczenia, Torkil Aymore rozpaczliwie walczy o przetrwanie. Nie chce już wygrać. Chce przeżyć. SPRZEDAWCY LOKOMOTYW to najdłuższy i najbardziej niebezpieczny epizod w karierze Torkila Aymore'a, gierczanego detektywa. Wcześniejsze przygody gamedeka zostały opisane w tomie GRANICA RZECZYWISTOŚCI, zawierającym dwanaście intrygujących opowiadań. W każdym z nich autor umiejętnie łączy elementy fantastyczne z wątkiem sensacyjno-kryminalnym. Opowieści o gamedeku to lektura obowiązkowa dla wszystkich miłośników gier. Następne tomy cyklu Gamedec: Zabaweczki. Błyski i Zabaweczki. Sztorm,
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Zdzieszowice Dorośli
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 821.162.1-311.9
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej